مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

پنجره دوجداره هافمن

پنجره ها از بخش قابل توجهی از نمای یک ساختمان را تشکیل می دهد، بیشترین سطح پنجره شامل شیشه آن است پس بهتر است در انتخاب پنجره مناسب دقت و ظرافت خاصی داشته باشید. دنیای مدرن امروزی پر از ترافیک و بوق های ممتد و انواع سر و صداه است، اما خوشباختانه شما می توانید با پنجره دوجداره هافمن از انتشار این سر و صدا به محیط داخلی منزل جلوگیری کنید.

جلوگیری از صدا ها تنها مزیت شیشه های دوجداره هافمن به شمار نمی آید و این پنجره ها به دلیل عایق حرارتی، در تابستان خانه ای خنک و در زمستان خانه ای گرم را برای شما همراه دارند بعبارت دیگر جلوگیری از خروج انرژی های حرارتی و سرمایشی به خارج از محیط باعث حفظ دما و کاهش چشمگیر هزینه می شود. هماهنطور که می دانید پنجره های دوجداره از شیشه از مصنوعات ساخت بشر از قاب های دو یا چند لایه شیشه موازی هم تشکیل شده، بین دو شیشه فاصله ای چند میلی متری قرار دارد این فضای خالی معمولا با هوای خشک یا گاز بی اثر مانند گاز آرگون پر شده است . این گاز بی اثر اجازه انتقال دما و صدا را نیم دهد و به همین دلیل شیشه مانند یک عایق بین محیط داخلی و خارجی عمل می کند.

 

https://sdkhodabakhsh.nasrblog.ir/post-79511.html

شیشه ها با مواد خاصی آب بندی می شوند که این درزبندی در کیفیت پنجره دو جداره هافمن بسیار موثر و از ویژگی های بارز این پنجره به شمار می رود. همانطور که گفتیم گاهی بجای دو شیشه از سه شیشه استفاده می شود که نسبت به پنجره های دوجداره عایق بندی و مقاومت بالاتری برخوردار هستند. اما در حالت عادی پنجره دوجداره هافمن پاسخگوی نیاز شما خواهد بود مگر اینکه دقیقا در یک اتوبان بسیار شلوغ و پر سر و صدا زندگی کنید.

تولید و استاندارد های پنجره دوجداره هافمن

در ایتدا یک صفحه بزرگ شیشه در خط تولید پنجره دو جداره هافمن وارد سطح مخصوصی می شوند، در این مرحله ابعاد شیشه با پردازشگر های نرم افزاری محاسبه ، تا برش به طور دقیق در سایز مورد نظر انجام شود . شیشه‌ها بعد از برش با آب سختی‌گیری می‌شوند و سپس فریم‌های بین دو جدار، برای قرارگیری مابین ۲ شیشه برش داده می‌شود. در ادامه فضای داخلی از مواد رطوبت‌گیر پر می‌شود، به دو لبه‌ی فریم چسب‌های مخصوص زده می‌شود و درزگیری انجام می‌شود. شیشه‌ها به دستگاه پرس منتقل می‌شود و در این مرحله گاز آرگون تزریق می‌شود سپس دورتادور شیشه توسط دستگاه با چسب پلی‌سلفید به منظور درزبندی ثانویه پر می‌شود. پس از تولید، از بین شیشه‌ها نمونه‌های رندوم برداشته می‌شود و آزمون‌های استاندارد مه‌گرفتگی، پایداری در رطوبت بالا، تعیین نقطه برفک، اندازه‌گیری ضخامت و فاصله و ابعاد انجام می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۳:۳۷ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)