مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

ویروسی شدن و گیر کردن لوگوی تلویزیون

ویروسی شدن و گیر کردن لوگوی تلویزیون

گسترش تلویزیون های هوشمند یکی از مشکلاتی است که توسط کاربران تلویزیون گزارش شده است. اگرچه این مشکل نادر است، اما باید بدانید که می تواند عملکرد صحیح تلویزیون را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد و باعث اختلال در عملکرد تلویزیون شود. پس بهتر است عوامل و راه حل های ویروسی شدن را بدانیم تا بتوانیم به سرعت مشکل را بشناسیم و برای حل آن تلاش کنیم.

دلایل ویروسی شدن تلویزیون های هوشمند

ویروس تلویزیون هوشمند می تواند مشکلات زیادی را در دستگاه شما ایجاد کند. در این تاپیک به دلایل اصلی می پردازیم. یکی از مهم ترین و رایج ترین دلایل آلوده شدن تلویزیون هوشمند، اتصال آن به تلویزیون با وسیله جانبی آلوده به ویروس است. اگر یک دستگاه جانبی به ویروس آلوده شود، ویروس فلش در فرآیند اتصال فلش یا مموری استیک به تلویزیون به دستگاه منتقل می شود و تلویزیون به ویروس آلوده شده و عملکرد آن را بدتر می کند.

بنابراین در صورت نیاز به اتصال فلش به تلویزیون هوشمند یا تعمیر تلویزیون شکسته بهتر است ابتدا فلش مموری را به کامپیوتر متصل کرده و پس از اسکن و ضدعفونی آن را به تلویزیون وصل کرده و از آلودگی محافظت کنید. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که تلویزیون هوشمند شما در برابر ویروس ها و آسیب قطعات محافظت می شود.

نصب و دانلود برنامه های ویروسی

از آنجایی که تلویزیون های هوشمند مانند سایر دستگاه های الکترونیکی قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، می توانند تلویزیون های هوشمند را ویروسی کنند. با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید از مرورگر استفاده کنید و برنامه های مختلفی را دانلود و نصب کنید.

برخی از برنامه ها حاوی ویروس هایی هستند که باعث ایجاد مشکل در تلویزیون می شوند. بنابراین بهتر است از مراجعه به وب سایت های مشکوک و دانلود برنامه های مختلف از منابع ناشناس خودداری کنید. اگر می خواهید نرم افزار را دانلود کنید، ابتدا آن را در رایانه خود دانلود کنید، سپس پس از حذف ویروس آن را به تلویزیون خود منتقل کنید. راه حل هایی برای حل مشکلات تلویزیون های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.

برای حل مشکل ویروسی شدن تلویزیون هوشمند ابتدا از ویروسی شدن تلویزیون مطمئن شوید و سپس برای رفع آن اقدام کنید. برای این منظور ابتدا به تنظیمات تلویزیون رفته و قسمت General را انتخاب کنید. روی گزینه System Management کلیک کنید و سپس روی گزینه System Management کلیک کنید تا برای بررسی ویروس ها وارد اسکن تلویزیون شوید. سپس با انتخاب Smart Security تلویزیون را اسکن کرده و به قسمت اسکن بروید. اگر تلویزیون هوشمند دارای ویروس باشد، باید از طریق روش های زیر شناسایی و شناسایی شود و باید رفع شود.

 تعمیرلت تلویزیون ویروسی

یک آنتی ویروس مناسب نصب کنید

در این موارد، استفاده از راه حل های آنتی ویروس در تلویزیون های هوشمند برای حذف ویروس ها مهم است. یکی از بهترین راه ها نصب یک آنتی ویروس مناسب بر روی تلویزیون های مدرن و به روز است. در صورت وجود آنتی ویروس بر روی تلویزیون، با حذف ویروس های مضر، عملکرد دستگاه بهبود یافته و امنیت دستگاه افزایش می یابد.

هنگام خرید آنتی ویروس باید در نظر داشته باشید که بر اساس سیستم عامل تلویزیون مورد نظر شما انتخاب شده است. برخی از آنتی ویروس ها رایگان نیستند و باید هزینه اشتراک آنها را پرداخت کنید. توجه: برخی از تلویزیون های هوشمند به آنتی ویروس نیاز ندارند. در مقابل، با اتصال به اینترنت، آنتی ویروس به طور خودکار فعال می شود و ویروس ها را حذف می کند.

برای راه اندازی آنتی ویروس، پس از نصب آن بر روی تلویزیون، گزینه اسکن را انتخاب کنید تا برنامه بتواند دستگاه را اسکن کرده و ویروس ها را از بین ببرد. لازم به ذکر است که برای این کار باید از ماوس استفاده کنید. بنابراین این روش فقط برای تلویزیون های هوشمند جواب می دهد و برای از بین بردن ویروس ها در دستگاه های دیگر باید از برنامه های مخصوص همان دستگاه استفاده کرد.

گیرکردن تلویزیون در لاگ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه هستند و تلاش افراد برای رفع مشکل در این موارد اغلب بی نتیجه می ماند. اغلب وقتی مردم با این مشکل مواجه می شوند، گم می شوند و نمی دانند برای حل آن چه باید بکنند. از این رو در این مقاله به راهکارهایی برای حل مشکل باقی ماندن تلویزیون روی لوگو می پردازیم. اگر شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است تا پایان بحث با ما همراه باشید.

دلیل گیر کردن لوگو روی شفحه نمایش

یک تصویر تلویزیون ثابت به دلایل مختلفی رخ می دهد. در بیشتر موارد زمانی که این مشکل پیش می آید، سیستم عامل تلویزیون آسیب می بیند. معمولا کاربرانی که سیستم عامل دستگاه خود را آپدیت نمی کنند با چنین مشکلاتی مواجه می شوند. مشکلات مادربرد یا خرابی سخت افزاری نیز در بروز این مشکل موثر است.

یکی دیگر از دلایل گیرکردن تلویزیون روی لوگو آسیب دیدن برد اصلی دستگاه است. برد اصلی یکی از قطعات مهم دستگاه است و تعمیر برد اصلی تلویزیون نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. اگر مشکل از برد اصلی است، هرگز سعی نکنید خودتان آن را برطرف کنید. زیرا می تواند آسیب بیشتری به تلویزیون وارد کند و در نهایت باید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازید.

راه های حل مشکلات تصویر گیر کرده

راه حل اول

یکی از راه های ساده و راحت کمک گرفتن از منوی تلویزیون برای حل مشکل است. اکثر مشکلاتی که برای تلویزیون ایجاد می شود معمولاً از طریق منو قابل حل هستند. اگر می توانید منو را ببینید، در صورت امکان دستگاه را بازنشانی کنید.

راه حل دوم

راه دیگر این است که تلویزیون را از برق بکشید و حدود یک دقیقه آن را خاموش کنید. پس از آن، دستگاه را روشن کرده و آن را بررسی کنید. گاهی اوقات این تابع مشکل گیر کردن تصویر را حل می کند.

راه حل سوم

یکی از موثرترین راه ها برای حل مشکل گیرکردن تلویزیون روی لوگو، راه اندازی مجدد دستگاه است. برای این کار ابتدا تلویزیون را از برق بکشید و سپس دکمه پاور را به مدت 19 ثانیه نگه دارید. بعد از این مدت، ببینید آیا مشکل حل شده است.

راه حل چهارم

گاهی اوقات به دلیل نصب نشدن سیستم عامل، تصویر مسدود می شود، در این صورت باید نصب صحیح تلویزیون تایید شود.

تلویزیون روی لوگو مشکلی است که در برندهای مختلف تلویزیون مانند ال جی، سامسونگ، اسنوا، دوو و غیره رخ می دهد و اگر با هیچ یک از روش های ذکر شده در بالا موفق به حل مشکل نشدید، بهتر است از کمک بگیرید. یک تکنسین کار تعمیر را می توان به راحتی با بررسی تلویزیون مشاهده کرد. گاهی اوقات، یک تکنسین می تواند با بوییدن قطعات، تشخیص دهد که کدام قسمت مقصر است. اگر سیگنال به دلیل آسیب به برد اصلی روی تلویزیون گیر کرده باشد. برای تعمیر AC آن قسمت باید برنامه ریزی کنید. اگر مادربرد تعمیر و آسیب دیده است، بهتر است آن را تعویض کنید.

خدمات تعمیر تلویزیون

ابتدا کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون هزینه تعمیر را بررسی و محاسبه می کنند. هزینه بستگی به نوع خرابی دارد. در صورتی که تلویزیون نیاز به تعویض قطعه نداشته باشد، هزینه تعمیر فقط توسط مشتری دریافت می شود، اما در صورت تعویض قطعه در مراحل تعمیر، هزینه تعمیر نیز دریافت می شود.

از آنجایی که ممکن است تلویزیون در حین حمل و نقل آسیب ببیند، یکی از خدمات این مجموعه تعمیر در محل می باشد. همچنینی اگر تلویزیون شما شکسشته است پس نیاز به تعمیر تلویزیون شکسته خواهید داشت.اگر تعمیر یونیت زمان زیادی ببرد و تکنسین فکر کند که باید جابجا شود، این موضوع با مشتری در میان گذاشته می شود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می کند تا رضایت کامل شما عزیزان را تضمین کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۰:۱۹ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)