مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

گرمای منازل و ساختمان‌ها با پکیج

امروزه برای کاهش هزینه‌ها و نزدیک شدن به یک زندگی مدرن‌تر، وجود پکیج بسیار پررنگ‌تر از قبل شده است.

در سال‌های گذشته برای گرم کردن آب مصرفی و آب شوفاژها از موتور خانه‌های مرکزی استفاده می‌شد اما با گذشت زمان موتور خانه‌های مرکزی جای خود را به پکیج‌ها داده‌اند. علاوه بر این پکیج‌ها در نمای داخلی خانه و زیبایی هرچه بیشتر منزل شما نقش اساسی دارند.

در بازار بسته به سلیقه‌ی شما پکیج دیواری و زمینی وجود دارد و به راحتی می‌توانید این وسیله را درون کابیت دیواری یا زمینی نصب کنید. همچنین مزایایی مثل بازدهی انرژی بالاتر، مصرف سوخت کمتر، حذف لوله کشی‌های گسترده در ساختمان و در نتیجه مستقل شدن هر یک از واحدها (از نظر گرمایشی و آب گرم مصرفی) محبوبیت این دستگاه را در بازار بیشتر کرده است.

در ادامه‌ی این مطلب به بررسی کامل پکیج خواهیم پرداخت.

انواع پکیج‌ها از نظر نصب در بازار

به طور کلی پکیج‌ها با توجه به نحوه نصب آن‌ها به دو نوع دیواری و زمینی تقسیم شده‌اند. که در این قسمت به بررسی کامل، معیب و مزایای آن خواهیم پرداخت.

نوع اول: دیواری
در مدل دیواری خروجی دود به دو صورت انجام می‌شود: از طریق دودکش معمولی و یا فن دار.

زمانی که دستگاه در داخل واحد قرار گرفته است یا طول افقی دودکش بیشتر از 3 متر باشد بهتر است از نوع فن دار استفاده کنید. نوع فن دار مزایای مثل دوجداره بودن را به خود اختصاص داده است (این ویژگی باعث خروج دود و مکش اکسیژن برای احتراق بسیار ضروری است)

https://sdkhodabakhsh.nasrblog.ir/post-79504.html

نوع دوم: زمینی
مزایای این نوع پکیج کمی بیشتر از دیواری است و دلیل آن این است که روی زمین نصب می‌شود. در نوع زمینی مخزنی اضافه دیده می‌شود تا به راحتی آبگرم بیشتری را ذخیره کند.

این مدل بیشتر برای محیط‌هایی با مساحت بالای 200 متر، جهت استفاده از کویل آبگرم و یا در منازلی که بیشتر از یک حمام دارند توصیه می‌شود. (به دلیل اینکه این محیط‌ها آب گرم بیشتری نیاز دارند)


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۰۲ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)