مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

خدمات پس از فروش پکیج شوفاژ و آبگرمکن

این خدمات شامل نصب، راه اندازی، سرویس، تعمیرات (در مدت زمان تعیین شده برای گارانتی و یا غیر از آن) و ... اند که از زمان خرید محصول تا چند سال (نسبت به برند محصول، متغیر است) به خریداران ارائه خواهد شد. ارائه خدمات پس از فروش در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه و توسعه قرار گرفته است. در واقع شرکت‌های تولیدی برای جذب هر چه بیشتر مشتری و جلب رضایت آنان، این خدمات را به طور گسترده و طولانی ارائه می‌دهند.

برخی دیگر از مهم‌ترین اهداف برندهای تجاری پکیج از خدمات پس از فروش:

تبدیل مشتری ناراضی به مشتری رضایت مند.
هماهنگ شدن با استانداردهای جهانی نسبت به این خدمات.
افزایش اعتبار و محبوبیت برند تجاری ارائه دهنده خدمات.
برتری یافتن نسبت به رقبا، با ارتقاء دادن این خدمات.
دقت کنید که خدمات پس از فروش با گارانتی متفاوت است و در زمان بسیار طولانی‌تری (حتی به‌صورت مادام العمر)، برای خریدار وجود دارد.

گارانتی، شامل چه مواردی است؟

قبل از اقدام به خرید محصول، از ضمانت نامه داشتن آن اطمینان حاصل کنید که به صورت کاغذی هولوگرام دار با محصول ارائه خواهد شد.

شرکت‌های تولیدی در قبال گارانتی تعیین شده محصولات خود (در بازه‌های زمانی متفاوت)، خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهند. این خدمات کاملاً رایگان بوده و شما فقط هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت خواهید کرد. داشتن گارانتی طولانی، نشان دهنده اعتبار بالای شرکت تولید کننده است.

مواردی وجود دارند که سبب نقص گارانتی می‌شوند (شرکت مسئولیتی در قبال محصول شما نخواهد داشت)، و شامل زیران (البته موارد نقص ضمانت نامه در دفترچه راهنمای محصول به طور کامل ذکر شده‌اند و بسته به برند، متغیر اند):

تعمیر یا دستکاری کردن دستگاه توسط هر شخصی غیر از متخصصان نمایندگی.
گرفتگی مسیر آب ورودی به پکیج به دلایلی همچون کثیفی و رسوبات موجود در لوله‌ها.
نبود دودکش مجزا و مناسب.
هرگونه اقدامی که استانداردهای محصول را برهم زده باشد.
به کار بردن شلنگ و اتصالات غیر استاندارد.
نوسان برق.
استفاده از گاز مایع.
مسدود شدن شیر اطمینان با درپوش.
نصب نکردن فیلتر آب و گاز.
عدم نصب محافظ برق.
یخ زدگی.
بدون آب ماندن پکیج.
و ...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۷:۵۶ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)