مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

مزایا و ویژگی ترمز الکتروموتور SEW

طراحی بدنه: همانطور که اشاره شد این شرکت به علت تنوع بالا حتی در رنگ های نیز دست و بال مشتری را باز گذاشته است تا بتواند به راحتی رینگ محصول خود را انخاب کند یکی دیگر از تنوع های این شرکت میتوان به طراحی بدنه ترمز الکتروموتور  اشاره کرد شرکت اس ای دبلیو به این دلیل این قسمت و خط کار خانه را تولید کرده که هم بدنه نقش اساسی در خنک کردن موتور دارد و میتواند هم باعث جذب کاربر و مشتری میشود.

طیف گسترده ی موارد انتخابی: در مقاله ی قبلی به انواع موتور و ترمزالکتروموتور هایی شرکت اس ای دبلیو تولید کرده و میکند اشاره کردیم این شرکت بر اساس سایز محصولات برای مثال اطاقک آسانسور موتور های متنوعی را تولید کرده که هرکدام ویژگی های خود را دارد.

واحد تشخیص و مانیتورینگ سایش ترمز: همانطور که از اسمش پیداست این ترمز الکتروموتور دارای یک صفحه نمایشگر که نشاند دهنده ی درصد سایش لنت ترمز که متوجه تمام شدن لنت شوید و قدرت گیرایی لنت ترمز به شما نشان میدهد.

Functional Safety: همانطور که از اسم آن پیداست علمکرد ایمنی این محصول بسیار بالا بود و حتی در خود آلمان این شرکت و محصولاتش بسیار محبوب بوده و هست. 

ترمز الکتروموتور

مشخصات ترمزالکتروموتور SEW

مدل و تعداد فنر های ترمز مقدار و اندازه گشتاور خروجی ترمز را مشخص می کند. ( به غیر از موارد درخواست شده از طرف مشتری): همانطور که از عکس شماره یک پیداست مدل تعداد فنر و تعداد گشتاور خروجی ترمز را مشخص میکند.البته این جدول برای ترمزالکترو موتور های شرکت است یعنی چیزی که بر اساس استاندارد جهانی وضع شده تولید میشود. معمولا موتور ها و ترمزموتورهای اس ای دبلیو آنقدر تنوع دارند که نیازی به ساختن سفارشی ترمز، الکتروموتور، گیربکس های برقی نیست.

ترمز با حداکثر گشتاور خود بر اساس استاندارد تنظیم می شود: تمامی موتور ها اس ای دبلیو این حالت را دارد او این اجازه را به میدهند که گشتاور موتور را به بالاترین بالاتررین حد خود برشسانید البته منظورمون از بالاترین،اخرین سرعتی که برای الکترو موتور ها وضع شد است صحبت میکنیم.

با توجه چیدمان مختلف فنرهای مورد استفاده ، می توان در یک ترمز با با سایز مشخص از ترمز با گشتاور کمتر استفاده کرد: همانطور گفتیم  در شرکت اس ای دبلیو تنهوع بالاست چون چیدمان فنر مختلف است و در هرنوع آن ها جایگاه فنر عوض میشود و این تغیر چیدمان انواع و اقسام ترمز های مختلفی را به وجود می آورد اما در اضای آن گشتاور کم تری دارد.

کاربرد ترمز الکتروموتور SEW

این وسیله در  پله برقی های که هر روز با آن رفت و آمد میکنیم هم بسیار تاثیر گذار است اگر برایتان آمده باشد زمانی پله برقی خاموش و یا خراب شده میشود در هر جایی که از پله برقی باشید،پله برقه در همانجا بلافاصله متوشق میشود. به این دلیل که در آن ها از ترمزالکتروموتر به کار رفته است. از جمله ئسیله های که میتوان به آن اشاره کرد انواع جرثقیل و کرین ها، کانوایر، خطوط مونتاژ، دستگاه های بسته بندی، بالابرها، وینچ ها، صنایع خودرو سازی، تسمه نقاله ها است.

برای انواع خریدن انواع ترمز های الکتروموتور درجه یک میتوانید به فروشگاه صنعت موتور خریداری کنید شرکت صنعت موتور دارای 25 سال سابقه فروش در ترمز الکتورموتور های میباشد. شرکت صنعت  ترمز با شرکت SEW همکاری داشته و دارد از جمله شرکت هایی که فروشگاه صنعت ترمز داشته استsew , binder , keb , lenze , bauer , intorq , flender و demag  میتوان اشاره کرد این شرکت علاوه همکاری با کشور های خارج با شرکت های داخلی نیز کارکرده و میکند. این فروشگاه  توانشسته  است بستری امنی برای شرکت های خارجی درست کرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۸:۰۲ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)