مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

برای نصب پکیج، محل نصب دارای چه شرایطی باشد؟

قبل از نصب هر دستگاهی ابتدا باید به این نکته توجه کنید که می‌خواهید دستگاه را در چه مکانی قرار دهید؟ آیا مکان مورد نظر شما مناسب برای نصب دستگاه هست یا خیر؟ شرایط محل مورد خطرساز است یا خیر؟ همه‌ی این سؤالات بعد از خرایداری دستگاه به ذهن شما می‌رسد. در این قسمت سعی داریم شرایط محل نصب را برای شما بازگو نماییم:

ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه نباید بالای اجاق گاز یا وسایل گرمازا نصب شود.
دستگاه باید با دیوار مقابل خود حداقل فاصله را داشته باشد. این فاصله به طور معمول یک متر است. همچنین با دیوار پشتی خود و کابیت های مجاور نیز حدود 15 سانتیمتر فاصله داشته باشد. اگر از نوع دیواری آن استفاده می‌کنید، دستگاه باید از کف زمین حدود 120 سانتی متر فاصله داشته باشد.
فاصله‌ی مناسب از کلاهک دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل 30 سانتی متر را داشته باشد. (به طور عمده اگر امکان داشت همیشه دستگاه را نسبت به دریچه دودکش پایین‌تر نصب کنید. هرچه فاصله بیشتر، مکش دستگاه بیشتر)
نکته‌ی بعدی این است که دستگاه برای عمل احتراق به اکسیژن نیاز دارد پس اگر قصد دارید دستگاه را (دیواری یا زمینی) درون کابیت قرار دهید، باید کابینت شرایطی خاصی را داشته باشد تا اکسیژن به راحتی در محیط قرار گیرد. (کابیت های کرکرهای می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.)
لوازم و تجهیزات جانبی برای نصب پکیج

3 عدد شیر ربع گرد
1 عدد شیر ربع گرد برای ورودی آب سر (سایز 1/2 اینچ)
2 عدد شیر ربع گرد برای رفت و برگشت آب شوفاژ (سایز 3/4 اینچ)
4 عدد شلنگ
2 عدد برای رفت و برگشت آب رادیاتور
2 عدد برای آب سرد و گرم
دو سختی گیر مغناطیسی پلی فسفات و پلی مگنت 
دودکش
محافظ برق
شیر صافی دار
فیلتر و شلنگ گاز

برندهای سازنده‌ی پکیج

در ایران 5 برند برتر که سازنده‌ی پکیج است به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

شرکت ایران رادیاتور

قدیمی‌ترین، مشهورترین و بزرگترین شرکت که در زمینه‌ی ساخت وسایل گرمایشی در ایران و خاورمیانه حرفی برای گفتن دارد. شروع کار این شرکت قدیمی 1358 است و از آن دوره تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید.

این شرکت طبق استانداردهای بین المللی پکیج‌ها و وسایل گرمایشی را در بازار به منظور استفاده مصارف خانگی و اداری عرضه می‌نماید.

شرکت بوتان

از دیگر شرکت‌های قدیمی که اکثر خانواده‌های ایرانی با نام بوتان اشنایی کامل دارند. این شرکت نیز در زمینه‌ی ساخت وسایل تبهر خاصی دارد. سال تأسیس این شرکت 1332 بوده و از قدیم تا کنون در میان خانواده‌ی ایرانی خوش درخشیده است.

شرکت لورچ

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید سیستم‌های گرمایشی فعالیت چشم گیری دارد لورچ است. از سال 1357 کار خود را شروع کرده و نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تولید وسایل گرمایشی را به خود اختصاص داده است.

شرکت بوش

از دیگر شرکت‌هایی که در ساخت وسایل گرمایشی خوش درخشیده، بوش است. این شرکت به طور کل در زمینه‌ی ساخت وسایل خانگی فعالیت دارد. جالب است بدانید که در سال 1265 شمسی این شرکت توسط رابرت بوش تأسیس شد و توانست در بازه زمانی کوتاه، به مشهوریت برسد. سپس شروع به صادر کردن وسایل خانگی کرده و توانسته‌ی نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. این شرکت به منظور کاهش در قیمت محصولات خود تصمیم گرفته است تا تولیدات خود را در قاره آسیا و اروپا مونتاژ نماید.


شرکت آریستون

در سال 1309 در ایتالیا شرکتی با مدیریت آریستید مرلونی تأسیس شد که توانست در زمینه‌ی تولید سیستم‌های گرمایشی خود را به برندی خوش نام تبدیل نماید. این برند نیز طبق استاندار بین المللی و با بکار گیری از متدها، ابزارها و تیمی خلاق و ماهر توانست محصولات مناسب را تولید نماید. این شرکت در ایران نمایندگی دارد و محصولات آریستون به ایران صادر می‌شوند. شرکت سیهاوی یکی از نمایندگی‌های محصولات آریستون است که به راحتی خدماتی را به مشتریان خود ارئه می‌دهد.


همه‌ی شرکت‌های ذکر شده دارای گارانتی 24 ماه هستند و همچنین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه می‌دهند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۵:۰۴ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)