مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

الکتروموتور ریچله و بهترین سازنده آن

الکتروموتور ریچله محصول شرکت گاردنر دنور کشور آلمان می باشد پمپ های ریچله در مدل های روغنی ، خشک و آب در گردش برای مصارف کاربری های متفاوت تولید شده اند.

برند ریچله از ادغام دو برند معتبر و پیشرو به نام های Elmo technology و گاردنر به وجود آمده است، در حقیقت شرکت گاردنر دنور مدتی بسیار طولانی است که به عنوان تولید کننده مطرح در حوزه ساخت تجهیزات انتقال هوا و انواع گاز و انواع سیالات فعالیت می کند.

موتور ریچله

انواع الکتروموتور ریچله

پمپ های وکیوم ریچله بر اساس نوع کاربرد متفاوت به چند دسته تقسیم می شوند.

پمپ های سری V

این مدل از پمپ خلا میزان تولید صدای کمتری دارد، سایز و اندازه آن کوچک و قابل حمل می باشد، طول زمان مکش آن طولانی است قبل از هر بار روشن شدن نیاز به روغن کاری دارد.

الکتروموتور ریچله مدل C

میزان بازدهی بالایی دارد، نگه داری و تعمیر آنها آسان است، نیاز به روغن ندارد و به صورت خشک کار می کند، هوشمند است و هوا را به صورت خودکار خارج می کند تا دمای پمپ پایین بیاید و مدت زمان برای مکش طولانی است.

پمپ مدل S

این مدل نیز به صورت خشک عمل می کند ، مقدار هزینه برای نگه داری آنها پایین است، زمان مکش طولانی است ولی زمان تخلیه طولانی است همچنین قدرت مکش بسیار بالایی دارد، قابلیت مکش و تخلیه بخار آب را دارد در نتیجه مناسب برای تخلیه سیالات می باشد.

مدل G

طراحی این نوع از پمپ های تخلیه ریچله بسیار پیشرفته بوده و در نتیجه مقدار صدای تولید شده بسیار کم است، در برابر گرد و غبار مقاوم است ،برای مکش و وکیوم گازی مناسب است، قدرت بالایی دارد تا حدود 40000ساعت کار و ولتاژ این پمپ ها تا 50/60 هرتز می باشد.

پمپ ریچله مدل R

این مدل الکتروموتور ریچله از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، به شکل خشک کار می کند و نیازی به روغن ندارد، دارای قابلیت نصب ماژولار را دارد، لوازم جانبی در دسترس، فرکانس قبل کنترل، از نظر اندازه کوچک و سبک و قابل حمل و نقل است.

سری X

برای عملکرد بهتر نیاز به روغن کاری دارد، هزینه تعمیر و نگه داری پایینی دارد، و برای نصب نیاز به پایه ندارد.

کاربرد الکتروموتور ریچله

این پمپ ها در صنابع مختلف کاربرد دارند و بدلیل کیفیت خوب و استفاده از متریال مرغوب در تولید پمپ های ریچله درخواست کننده بیشتری نسبت به سایر برند های متفرقه دارند.

در صنایع لوازم خانگی نظیر جارو برقی ، در مصارف پزشکی برای جراحی و همچنین در صنعت بسته بندی و صنعت هایی با حساسیت بالا مانند طلا سازی ، ریخته گری کاربرد این برند محسوس است. البته بسته به نیاز هر کدام از این صنایع پمپ با قدرت مشخص و مناسبی وجود دارد که می بایست قبل از انتخاب جهت بررسی مشخصات کالا به کاتالوگ الکتروموتور مراجعه نمود.

همان طور که گفته شد الکتروموتور ریچله یکی از موتورهای الکتریکی ساخته شده توسط کشور آلمان میبشاد. شما میتوانید الکتروموتور ریچله را از فروشگاه صنعت ترمز دریافت نمایید.

مقالات مرتبط:

کارکرد و نحوه عملکرد موتورهای الکتریکی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۰:۵۴ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)