مجازی سازی مجازی سازی .

مجازی سازی

فرق پیچ خودکار با پیچ ها معمولی

همه ی ما میدانیم که در دنیا انواع و اقسام پیچ در طرح ها متنوع وجود دارن تا کاربران بتوانند بهترین پیچ را برای محکم کردن وسیله‌شان اتنخاب کنند. بیشترین سوالاتی که کاربران از ما میکنند این است که فرق پیچ خودکار با پیچ های معمولی چیست. زیرا زمانی کاربر وارد مغازه یا فروشگاه میشود دچار سردرگمی میشوند.

فروشگاه ناوک پیچ دارای سابقه ی 5 ساله در زمینه تولید و فروش انواع پیج و مهره ها است. فروشگاه ناوک پیچ تولید پیچ هایی با کیفت و تیتراژ بالا تمرکز کرده است. فروشگاه ناوک پیچ واردات پیج ها چینی و تایوانی با تولیدات داخلی و با شرکت ها صنعتی مانند قم مشهد ارک و..... نیز همکاری داشته.

پیچ نوک مته

پیچ خودکار چیست

پیچ خودکار یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین پیچ ها دنیا است. این پیچ بخاطر این محبوب است که رزوه‌ی بلند و نوک تیزی دارد.رزوه های این پیچ از نوک شروع میشود و فاصله ی زیادی از هم دارند تا سریع تر به سطح مورد نظر خود فرو روند. این پیج را میتوان در سطوح پلاستیکی آجری، بلوکی،فلزات نرم استفاده کرد.

ویژگی های پیچ های خودکار

1. قطعاتی مانند چوب و پلاستیک بسیار خوب به هم  چفت میکند  به دلیل داشتن رزو های عمیق و تیز بودن نوک پیج آن نیازی به مهره برای سفت کردن آن نیست.

2. پیچ خودکار معولا برای زمانی به کار میرود که دو قطعه را از موادی به هم وصل کردین و فقط به یک سمت آن  نیاز دارید مانند کابینت

3. پیچ خودکار در معمولا برا در محصولاتی مانند میز چوبی یا مبلمان به کار میرود زیرا این پیچ طوری طراحی شده که هرچند بار از  شیار به طور سالم دربیاوردید متیوانید دوباره آن محصول را سر هم کنید.

پیچ معمولی چیست

اولین تفاوتی که پیچ های معمولی با پیچ های خودکار دارند این است که نوک پیچ معمولی به صورت تخت میباشد تا برای سفت کردن از مهره استفاده کنید. پیچ های معمولی فرق چندانی باهم ندارد و فقط گل پیچشان و سایزشان فرق دارد. از پیچ های معمولی میتوان پیچ شش گوش، پیچ اتاقی، پیچ جوشی، پیچ استوانه، پیچ آلن، پیچ استاد بولت نام برد

در صوتی که تمایل داشتید میتوانید از فروشگاه ناوک بهترین پیچ های خودکار با بیشترین کیفت و کم ترین قیمت دریافت کنید.

کاربرد پیچ خودکار با پیچ معمولی

پیچ خودکار و پیچ معمولی بستگی هم  استفاده ی خودشان را دارند و جسمی که دارید استفاده میکنید نیز اهمیت دارد. پس اول جنس خود را برسی کرده و بعد از شناخت این دو پیچ را خریداری کنید. البته هر دوپیچ برای اتصال استفاده میشود ولی همانطور که اشاره شد جنس و شکل مورد نطرتان مهم است که پیچ استفاده کنید.

پیچ خودکار و معمولی به دلیل تنوع بالا بازار طراحی و سایز های متفاوتی دارد. برای نمونه شکل ظاهری، ساختار آن ،جنس و رنگ آن در بازار با یک دیگر متفاوت است.  برای وصل کردن قظعات استیلی و آهنی معمولا از پیج خودکار استفاده قرار میگردد، همچنین برای بستن صفحات چوبی مانند ام دی اف MDF به دلیل نوک تیزش استفاده گرینه ی خوبی است . اما پیچ‌های غیر خودکار به دلیل تنوع خیلی زیادی آنها در زمینه‌های بسیاز استفاده میشود استفاده می‌شوند. به طوری که در تمامی مشاغل صنعتی و خانگی و می‌توان کاربرد این نوع از پیچ‌ها را مشاهده کرد.

پیچ ام دی اف

نتیجه گیری

همانطور که اشاره شد قبل شروع کار جنس و جسم محصولتان را سنجیده و سپس پیچ مورد نظرتان اقدم نمایید. برای کار اول از همه ایمنی را رعایت کنید مخصوصا در دریل کردن صفحات فلزی و چوبی. مهم تر از همه کیفت را فدای قیمت نکنید زیرا پیچ کم کیفیت هم باعث آسیب به محصولتان میشود هم به خودتان، اگر پیچی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت پایین تر از بازار میخواهید از فروشگاه ناوک شهر پیچ های خودتان را تهیه کنید.

مقالات مرتبط:

پیچ ام دی اف


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۹:۱۳ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)